8 Mayıs 2013 Çarşamba

Yağmur Mina'nın Diş Buğdayı


Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :) Oğlumun apandist ameliyatı,sonrasında ev taşıma telaşı ve eşimin sağlık sorunları sebebi ile bir süre ara vermek zorunda kaldım.Ama şimdi mutlulukla yeni kayıtlar yayınlama heyecanı içerisindeyim..
                                                                                  

                                                                                                                                                                                         
 Yağmur Mina'nın diş buğdayı,pek keyifli pek güzel geçti.Bu güzel günün detaylarına bakarsak ;

 Pastamızı tek başına fotoğraflamayı unutmuşum.İlk defa rose cake hazırladım.Biraz acemi oldu ama yine de güzeldi :)

 Diş buğdayımız ; haşlanmış buğdayı pudra şekeri ve kuru yemişlerle birlikte servis ettim.


Hindistancevizli marshmallowlar


 Çilekli Jöleli sütlü tatlı, tarif yakında

 tabi ki diş kurabiyelerimiz :) 






















Annemden kıymalı muska börekleri






















yine annemin hazırladığı patatesli börek,












 








bulgurlu,yeşil mercimekli salata,tarif yakında
















Merve'nin hazırladığı pastırmalı karışık pizza,






















semizotu salatası ve yine fotoğrafını çekmeyi unuttuğum köz patlıcan salatası..Mutlu günler..

8 yorum:

  1. Çok özenli hazırlanmış.Elinize sağlık. Nice güzel günlerini sağlıkla,mutlulukla görmeniz dileğiyle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. gecmısler olsun ınsallah her sey cok guzel olmus pastayada bayıldım

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bır hazırlık olmus ellerıne sağlık biz de yapacağız 8 ayımız bıttı ama hala bir şey yok dişsiziz:)geç olsun da güç olmasın. Yağmur Mina sana da sevgiler gonderıyorum o tatlı yanaklarından öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı sözleriniz için çok teşekkür ediyorum..yalnız değilsiniz,Mina da dokuz aylıkken çıkardı ilk dişini :)

      Sil
  4. yavrum ne kadar büyümüş daha dün gibiydi hamile halin :) her zaman ki gibi çok güzel hazırlanmışsın cicim daha nice iyi günlerini görün inşallah evlatlarının

    YanıtlaSil