21 Haziran 2011 Salı

Ananaslı Tart

























Ananaslı tart kekin malzemelerini ve yapılışını aşağıya ekleyeceğim ama siz kremasını ve meyve seçimini kendi damak zevkinize göre değiştirebilirsiniz.

Sevgili  Duru Mutfak ta da çok güzel bir tart kek tarifi var.Çikolatalı olsun benim tartım derseniz kesin uğrayın :)

Malzemeler

   1 yumurta
   4/3 su bardağı toz şeker
   1/2 su bardağı süt
   1/2 su bardağı sıvı yağ
   5 gr kabartma tozu
   1.5 - 2 su bardağı un
   arzuya göre vanilya veya limon aroması
   
Krema için ; ben evdeki vanilyalı pudingi değerlendirdim.Yalnız biraz duru oldu.Daha az süt ölçüsü ile pişirilirse daha güzel olacaktır.puding yerine pastacı kreması da güzel bir tercih olabilir.

Üzeri için ; 8-10 dilim ananas ve çilek veya arzu ettiğiniz başka meyve seçenekleri

Yapılışı ;

   Kek için tüm malzemeleri bir arada 5 dk kadar çırpın.(birarada çırpmaktan korkmayın,zaten çok kabarmasını istemiyoruz ) tart kalıbınıza döküp önceden ısıtılmış fırında pişirin.oda sıcaklığına gelen kek tabanının üzerine pişirdiğiniz pudingi veya pastacı kremanızı ekleyin ve yine soğuduktan sonra üzerine meyveleri arzu ettiğiniz şekilde dizerek süsleyin.























Afiyet olsun ..

15 yorum:

  1. çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Behiyecm bu nasıl bir tart böyle,muhteşem gözüküyor.Fotoğraf harika ,iştah açıyor resmen;)
    ellerine sağlık güzelim..

    Kocaman öpüyorum..

    pelince

    YanıtlaSil
  3. Behiye'cim ellerine sağlık tart enfes olmuş öpü
    yorum.

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyor ellerinize sağlık sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. Yazın yazlıkta ne iyi gider .Çok güzel bi tarif teşekkürler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. Oh oh Behiyecigim...bir hareket gelmis Cake in Life´a...pek bir sevindim inan...ellerine saglik, devam devam arkadasim, sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  7. yazın meyveleriyle daha bi lezzetli oluyor tartlar bende çok severim ama nedense pek yapmam ama aklımı çeldin canım en kısa zamanda denicem ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. fotoğrafların albenisi bir harika, yazın soğuk sğouk ne iyi gider ananas çilek hatta şeftali arada...

    YanıtlaSil
  9. nefis canım çekti valla ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok çok teşekkür ediyorum :) kocamannnn sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ediyorum behiye:) Ben de yorumundan önce tartını gördüm, ne göz alıcı dedim ilk olarak... Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. of of of harika.. ben de sadece çileklisini deneyeyim bakalım. ellerin sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. 4/3 şeker derken ne demek istediniz? bir bardak+ biraz daha mı demek istediniz?

    YanıtlaSil
  14. sevgili Ayşegül bir su bardağının 4 te üçü demek istemiştim,uyarın için tşkler düzelttim hemn :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Merhaba. Tartını ilk gördüğümde çok beğenmiştim. Nedense bir post yazmamışım. Şimdi aynı fotoğrafı takp ettiğim başka bir sitede görünce yanlış mı hatırlıyorum acaba değip goole da aratıp tekrar tarife ulaşınca sana yazmadan edemedim cnm. http://www.pastakurabiyetarifi.com/2012/03/ananasli-cilekli-tart-tarifi-tart.html
    Emek hırsızlığını kınıyorum burdan tekrar!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil