18 Ağustos 2010 Çarşamba

Mövenpick Workshop


Önceki hafta,Sevgili Gamze Hanım'dan aldığım davet ile İstanbul Culinary Institute de Mövenpick Dondurmaları ile ilgili Workshop Etkinliğine katıldım.Frambuaz&çilek sorbesini daha önceden de biliyor ve çok seviyordum ama her ürününü malesef bulamıyordum..O gün Balsamicli bir sorbe ve ricotta&pembe biberli dondurmayı tadacağım ve onları salatalarda kullanacağım hiç aklıma gelmezdi.

Değerli Şef  Eyüp Sevinç ve güzel ekibi ile birlikte hem eğitici hem de bir okadar keyifli saatler geçirdik..


Gavurdağı salatası ile balsamic vinegar sorbe

Semizotu salatası ile ricotta&pink pepper dondurma veya yoğurtlu dondurma
ve fotoğrafını çekmeyi unuttuğum ılık babagannuş ve yoğurtlu dondurma

Sıcak damla sakızlı kek ile raspberry&strawberry sorbe
Bir de çok güzel kokteyller vardı..O tarifleri evde tekrar hazırlayıp sizlerle paylaşacağım..

Sevgili Movenpick marka yetkililerine,Sevgili Gamze Hanım'a , Değerli Şefimiz Eyüp Sevinç ve ekibine , İstanbul Culinary Institute ekibine; bu güzel gün için tekrar çook teşekkürler ..

7 yorum:

  1. hepsi muhteşem görünüyor Behiyecim en güzeli hep birlikte olabilmek öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Sizden bir gün önce de ben oradaydım. Çok keyifli ve çok eğlenceliydi gerçekten.
    Hayatımda hiç aklıma gelşmecek tarifler denedik ve yedik.
    Yüzlerde kocaman bir gülümseme ile bitti...
    Çok öpüyorum seni canım

    YanıtlaSil
  3. Görüntüler harika . Bende hic salata ile denemedim. Yani biraz tuhaf olur herhalde. Zaten mövenpick biraz agir bi dondurma serinlemek icin degil de tatlilarla falan daha iyi oluyor...

    YanıtlaSil
  4. Herşey nefis görünüyor ama bu resimler sana yorgunluk olarak geri dönücek bunlardan istiyoruuummmm :)
    sevgiler canım öptüm..

    YanıtlaSil
  5. dondurma şimdi olsaydı nasıl yerdim ama...

    ellerinize sağlık behiye'cim hepsi birbirinden güzel görünüyor, öpüyorum çok :)

    hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  6. EĞLENCELİ OLMALI AYRICA HEPSİ DEĞİŞİK VEDE GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  7. Behiyecim nasıl şahane bir gündü,halen tadı damağımda ;) dönüş yolculuğumuz için eşine bir kez daha teşekkür ediyorum..

    en kısa zamanda görüşmek üzere...


    sevgiler...

    YanıtlaSil