19 Nisan 2010 Pazartesi

Carte d'or Dondurmalı Workshop ve Harika Bir Gün


Cumartesi günü Sevgili Aylin Hanım'ın daveti üzerine 'Dondurmalı Workshop' etkinliğine katıldım..Harika ötesi bir gün geçirdim..


Öncelikle;Sevgili Nihan Kayı 'nın tanıtım konuşmasını  keyifle dinledik..
Daha sonra profesyonel fotoğrafçı Sevgili Muhittin Tüylüce bizimle yemek fotoğraf çekim tekniklerini paylaştı..
Sevgili Şef Uğur Volkan Uysal 'dan ise çok güzel
dondurma sunum örneklerini öğrendik..

Daha sonra ; vanilya ve fıstık adında iki gruba ayrıldık ve kendimizin seçtiği zarflardan çıkan listedeki malzemelerle ortaya doğaçlama güzel lezzetler çıkardık..Ayrıca Uğur Bey 'in desteğiyle çok güzel sunum örnekleri oluşturduk..


Benim listemde;
kestane şekeri , nescafe , yoğurt , şeker ve buz vardı..Tam bir doğaçlama lezzet çıktı ortaya :)
Sevgili Özlem sunumumu hazırlarken çok güzel kareler yakalamış,,teşekkürler arkadaşım :)

Bu kaliteli ve keyifli geçirdiğimiz güzel gün için; Sevgili Aylin Hanım 'a ,Unilever Foodsolutions ve
Chef 'Inn ekibine ayrıca Carte d'or ailesine çok teşekkür ediyorum..

Bu güzel günün ayrıntıları ve çok güzel görüntüler yakın zamanda Dondurmalı Blog 'da olacak..

19 yorum:

  1. Canım iyiki seni tanıdım,vallahi süpriz oldu bana da.. iyi kide gelmişim... çok şekersin... başka bir zaman yine beraber oluruz inşallah...
    dondurmalar ise harikaydı,eve getirdiklerimizde öyle :))

    öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir gündü tanışmakta ekmeğimize bal sürdü tekrar görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım seni tanımak büyük keyif çok harika bir gün geçirdim.İnşallah tekrar görüşürüz mutlu haftalar kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel birgün geçirmişsiniz.Çok kıskandım.Özellikle fotoğraf çekimi ile ilgili öğrendiklerinizi paylaşırsanız bizlerde yararlanırız.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir haftasonu harika kişiler ve muhteşem bir etkinlik sonrası tekrar merhaba. Bu vesile ile tanışma imkanı bulduğuma çok memnun oldum:) inş. daha çok sohbet edip birbirimizi tanıyabileceğimiz buluşmalar diliyorum, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. senın adına seevındım...guzel ve faydalı bır gun olmusa benzıyor.

    YanıtlaSil
  7. Fotoların bir harika çıkmış. Etkinliklerin devamını dilerim:))) Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  8. Tşkler Pelincim:)
    seninle tanışmak büyük mutluluktu..kısa zaman içinde görüşmek dileğiyle:)

    Asumacım,,
    evet aynen öyle cnm,,bir gün yetmedi bile muhabbete:))

    YanıtlaSil
  9. Derya Ablacım,,
    çok tatlı çok pozitifsin:)işallah bende çok mutlu olurum..

    Beyzacım,,
    tşkler:)tabi ki paylaşırım.bende yakın zamanda öğrendiklerimi deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  10. Benhurum,,
    tşkler:)bende çok sevindim..tekrar görüşmektende mutluluk duyarım :)

    Memolinin annesi,,
    çok tşk ederim cnm:)

    YanıtlaSil
  11. evlivedeçocuklu,,
    çok tşk ederim cnm:)işallah hep beraber..

    YanıtlaSil
  12. Cok hoscok zevkli bir ortam. eminim cok eglenmisinizdir. Dondurmalar cok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  13. sizin sunumunuzu hatırlıyorumm çok orjinaldi!
    ellerinize sağlık.. bu vesileyle tanımış oldum sizide..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Ah ne güzel bir gün olmuş öyle, hepinizin ellerine sağlık, senin sunumun da her zamanki gibi çok şık olmuş canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Behiyecim seni tanıdığıma çok memnun oldum:))zarif arkadaşım benim bundan böyle seni daima izleyeceğim:))işallah en kısa zaman da tekrar bir arada olma fırsatı yakalarız.Bu arada sayfandaki lezzetlere bayıldım canım:))ilk fırsatta sunduğun lezzetleri deneyeceğim.
    çok öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  16. reca ederim efenim, lafımı olur ;)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir etkinlik olmuş,paylaştığınız için teşekkürler.Sevgilerrrrrr...

    YanıtlaSil
  18. Canim,
    bu güzellikleri ve aktiviteleri görünce benim buradan acayip kiskanasim geliyor TR'deki blogcular ne kadar sansliymis yavvv:))

    Ben sadece saka yapiyorum, yanlis anlama canim, orada cok güzel vakit gecirdigin resimlerden gayet net bir sekilde anlasiliyor.

    Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  19. of ya bende katılmak istiyorum carte d'or etkinliklerine... :(

    YanıtlaSil