5 Ocak 2010 Salı

Limon Aromalı Vişneli Kek



Benim de diğer arkadaşlar gibi Sinangil denemelerim devam ediyor :) Bu tarifi de Sinangil limon aromalı kekunu hazırladım. Biz çok beğendik umarım sizde beğenirsiniz..Birde ekşi mi ekşi tatlı mı tatlı kekimi sevgili japon çekirdeği ne yolluyorum ve kendisine kolaylıklar diliyorum..

Malzemeler :
  • 4 yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 125 gr tereyağı
  • 1 su bardağı süt
  • 1.5 su bardağı limon aromalı kekun
  • 1.5  su bardağı un
  • 1/2 paket kabartma tozu
  • 1 su bardağı vişne
Yapılışı;
  1. Tereyağı,yumurta ve şekeri krema haline gelinceye kadar çırpın.İçine sütü ilave edip çok az daha çırpın.
  2. Daha sonra unları ve kabartma tozunu en son vişneleri ekleyip karıştırın.Karışımı kalıba döküp önceden ısıtılmış fırında keke batıracağınız kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirin.
Arzuya göre pudraşekeri ve meyve sosuyla servis edebilirsiniz.Afiyet olsun..

12 yorum:

  1. Hem limona hem vişneye bayılırım, kek nefis görünüyor, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglık canım nefis olmuş
    sinangil gercekten nefis tatlar çıkarmış bir daha tebrik etmek gerek bende fındık aramalısı kullandım
    harika gercekten
    afiyet olsun arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Behiye'ciğim harika olmuş sunumda süper ellerine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler beğenmenize sevindim:)

    YanıtlaSil
  5. bende de sinangilin limonlu kekunu var..ama tadı nasl olur diye terddüt ettim..bu tarifle deneyim en iyiysi...ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. casminella;çok teşekkürler canım benim sevgiler..

    Sevil;bende aromalardan emin değildim ama kullandıktan sonra çok beğendim tadı hiç yapay durmuyor seninde ellerine sağlık

    Derya;tşkler canım sevgiler..

    Elif;Limonlu tatlardan hoşlanıyorsan dene derim. bende birde vişnesiz sade deneyeceğim sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. canım ellerine sağlık.sevgiler selamlar her zaman bekleriz

    YanıtlaSil
  8. canım ellerine sağlık.. güzel bir lezzet olmuştur..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Cok lezzetli görünüyor ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  10. çok lezzetli ve şık sunumlu bir kek..elinize saglk.

    YanıtlaSil