9 Ocak 2010 Cumartesi

Kütük Pasta


Pastamı sevgili Özlem'in evsahipliğini üstlendiği "Yılbaşı Pasta ve Kurabiye Etkinliği" ne gönderiyorum.
Güzel bir etkinlik olmasını diliyorum..



Kütük Pastamı; vanilyalı pandispanya,vanilyalı creme ole,damla çikolata ve file bademden oluşturdum.
Dışını kakaolu kremşanti ile kapladım.Daha sonra pastanın üzerini çatalla bol bol çizdim.
Galiba bu pastanın en güzel tarafı da bu hata yapmak serbest :)
Yaprakların üzerindekiler yabanmersini;bu aralar elimden düşürmediğim bir güzellik...

8 yorum:

  1. Behiyecim ellerine sağlık pastan harika olmuş.Merak ettiğim kütük şeklini nasıl veriyorsunuz öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Behiyecigim...pasta harika, fotograflar hasika...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler:)detaylı anlatım için ben sana bir link gönderirim sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflar harikaaaaaa...lezzetini düşünemiyorum ellerine sağlık tatlım....

    YanıtlaSil
  5. şey pardon bu pasta yiniyomuuu acep:)ya yinmez bu bakılır tablo gibi.ayyy bitiyorum bööle süslü pastalara yahu.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler Birsenciğim;
    Serpilcim yiniyoo yiniyoo:)tşkler:))

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker bunlar, bende bugün gittim şeker tabancası aldım. Denemek için sabırsızlanıyorum. Eşimin doğumgününe ilk pastamı yapacağım artık :)

    YanıtlaSil
  8. tşkler Bengücüm..kesin güzel olacaktır şimdiden başarılar:)

    YanıtlaSil