10 Kasım 2009 Salı

Çikolata Soslu Bisküvili Pasta


Bir güzel etkinlik daha.. Sevgili Aslı arkadaşımızın evsahipliğini üstlendiği  Bisküvili Pastalar Etkinliği ...
Bu güzel etkinliğe farklı ne yapabilirim diye düşünürken; en sonunda farklılıktan vazgeçip ailecek çok sevdiğimiz çikolata soslu bisküvi pastasına karar verdim.

Malzemeler ;
  • 1 paket kakaolu bisküvi
  • 1 kg süt ( Muhallebi için )
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 2  çorba kaşığı nişasta
  • 3  çorba kaşığı un
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket çikolata sosu
  • 2.5 bardak süt (sos için )
  1.  Bisküvileri pastayı sunacağınız kabın tabanına dizin. Tencereye malzemeleri ekleyip kaynayıncaya kadar karıştırarak pişirin.
  2. Pişirdiğiniz muhallebiyi bisküvilerin üzerine dökün.
  3. Çikolata sosunuda yine sütle birlikte kaynayıncaya kadar karıştırarak pişirin ve bu sosu da muhallebinin üzerine dökün.afiyet olsun..

13 yorum:

  1. Super bir goruntu! Ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar...
    NE kadar hoş ve lezzetli gözüküyor ellerinize sağlık....

    Katılım için tşkr ediyorum yine beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. Canım çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin...

    mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  4. tşkler cnm iyileştik artık:)

    YanıtlaSil
  5. Hatice Uşaklıoğlu Besiktas 26.Noteri13 Aralık 2009 17:42

    Tebrikler Behiye!Bu yeteneğinin ürünü olan o güzelim lezzetlerden bütün İstanbullu'ların yararlanmasını dilerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Behiye abla hepsi çook tatlı ve güzel görünüyor ama sadece görmek değil yemek de istiyoruz:)Ellerine sağlık...Tebrikler...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Hatice Uşaklıoğlu
    yorumunuzu okuyunca o kadar mutlu oldum ki :)Dileğiniz çok güzel işallah bir gün gerçek olur teşekkürler sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Maveracım ;
    sen yeter ki iste:)

    YanıtlaSil
  9. Bugün akşamüstü bizim küçük adam anne pasta yapalım mı deyince pratik olduğunu düşündüğüm için bu tarifi yaptım,pardon yaptık demeliydim.Bisküvileri oğlum dizdi,üzerini o süsledi.Lezzeti çok hoş,hafifti.Yalnız bir sorum var.Ben bisküvileri tek kat olarak kullandım ama senin fotoğrafta bisküvi kısmı daha kalın görünüyor.Paket bitinceye kadar tüm bisküvileri üstüste bir kaç kat mı dizmeliydik?
    özlem

    YanıtlaSil
  10. Özlemcim buraya da yazayım bolğuna da cvp yazarım:)ben pötibör değil de etinin kakaolu bisküvisini kullandım..

    YanıtlaSil
  11. Selamlar tarif de anlayamadığım bişi var malzemeler de 1 kilo süt var muhallebi için ayrı çikolatalı sos için ayrı mı kullanıcaz ellerinize sağlık nefis gözülüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba İlknur Hanım,teşekkürler düzelttim hemen :)
      1 litre sütü beyaz muhallebi kısmı için,üzerindeki çikolata sosu için ayrıca 2.5 su bardağı süt kullanacaksınız. sevgiler ..

      Sil