29 Ekim 2009 Perşembe

Teşekkürler :)


"Şeker Hamuru ve Modelleme Hamuru İle Elle Modelleme Teknikleri" içerikli kursta; verdiği güzel Eğitim ve göstermiş olduğu canayakınlık için;


"Şeker Hamuru ile İnsan ve Hayvan Modelleme" içerikli kursta verdiği güzel Eğitim ve göstermiş olduğu canayakınlık için; Sevgili Zeynep Ada'Ya




Veeee "Temel Fotoğraf Semineri" içerikli kursta ve ayrıca uygulamalı eğitim gezilerinde göstermiş oldukları eğitim ve canayakınlık için Sevgili Yüksel Altun ve Şahin Dirican

Çok Teşekkür Ederim ...

1 yorum:

  1. üstte yazıyor ya kahveye buyurdum,şimdi bu serinlikte bi dost kahvesi çok güzel olurda,dostlaım hep uzakta,buralarda arkadaşım çok ama dostum yok,belkide ben dost olmadığım,olamadığım içindir belkide...
    belirli yaştan sonra daha mesafeli davranıyorsun insanlara,bir merhaba,işte en fazla arkadaşlıktan öte gitmiyor...
    yazsam bitmez çok kelimelerim varda bugünlük yeter,bir adresim daha var,senin kategorin kutsalsofra.blogspot.com
    beklerim sevgiler,selmlar canım...

    YanıtlaSil