23 Temmuz 2014 Çarşamba

Mina 2 Yaşında & Doğumgünü Detay


Bizim evin minik prensesi artık 2 yaşında bir abla :) Biz de ona evde minik bir parti hazırladık.Geçen ay yaşadığımız bu güzel günün özetini daha yeni yayınlayabiliyorum.Yine bol fotoğraflı az cümleli bir kayıt daha..



Mükemmel pastamız sevgili Ebru dan,ben sadece mina için hazırladığım sticker örneğini gönderdim o kadar,,o masanın konseptini pastaya özetledi. Butik pasta ve kurabiye konusunda özellikle tavsiye edebileceğim arkadaşıma instagram üzerinden, @japoncekirdegi ile ulaşabilirsiniz.


Ailemizin neşe kaynakları  Buğlem -- Arda Kaan -- Yağmur Mina

O günün hatırası olarak hazırladığım hediyelik oda kokuları 


Yine hediyelik kafeste minik kuşlar hazırladım.Fotoğrafta belli olmasa da içinde minik beyaz kuşlar var..




Şimdilik bu kadar :)

10 yorum:

  1. çok güzel..masa ,renkler ve english home ferahlığı heryerde..:)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel hepsi. Minik kusa da uzun saglikli neseli seneler dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Mina `nin yeni yasi kutlu olsuuuun!

    YanıtlaSil
  4. Çok cici şeyler hazırlamışsın. Herbiri birinden sevimli.
    Hepinizin Ramazan Bayramı mübarek olsun.
    Şeker tadında nice bayramlar diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,cok guzel detaylar.ellerinize saglik.Mumluklari nerden aldiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülçin Hanım, english home :) sevgiler

      Sil
  6. Yağmur Mina'nın nice sağlıklı, huzurlu yılları olsun.. Konsepte bayıldım. Şık, şirin ve sade..

    YanıtlaSil
  7. O minik pembe topların tarifini istiyorum:) Tarif var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,,onlar hazır ürün :) Marketlerde marsmallow şekerleme bölümünde bulabilirsiniz.sevgiler

      Sil