26 Kasım 2012 Pazartesi

Profilo Sihirli Tarifler Yarışması&Meyveli Pekmezli Muffin


 ''Her annenin küçük sırlara ama büyük lezzetlere sahip ve çocuklarının severek yediği yemekleri vardır'' diyerek Profilo Dayanıklı Ev Aletleri ile Lezzet Dergisi  bir yarışma düzenledi.


Meyveli ve pekmezli muffin tarifimle bu güzel yarışmada ikinci oldum :) Sevgili Tijen Lezzet dergisi için muffin tarifini yeniden hazırlamış ve fotoğraflanmış,Teşekkürler Tijen..





Malzemeler :

   2 yumurta
   2 elma
   1 su bardağına yakın pekmez
   yarım su bardağı zeytinyağı
   yarım su bardağı portakal suyu
   yarım su bardağı kakao
   yarım su bardağı ceviz
   2-3 su bardağı un
   1 paket kabartma tozu

Yapılışı;

   Derin bir kapta yumurtaları çırpın.İçine pekmez,portakal suyu ve zeytinyağını ekleyerek çırpmaya devam edin.Unu,kakaoyu,kabartma tozunu eleyerek içine ekleyin.Elmaları rendeleyin ve fazla suyunu sıkın.Çırptığınız karışıma ufalanmış cevizler ile birlikte ekleyip tekrar karıştırın.Karışımı muffin kalıplarınıza paylaştırıp önceden ısıtılmış fırında pişirin.Pişip soğuyan muffinlerinizi arzu ettiğiniz şekilde süsleyin.Afiyet olsun..

10 yorum:

  1. Gönülden tebrikler Behiyecigim...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım :)
    Çok sevindim, güle güle kullan hediye çekini.
    Muffinler çok güzeller besbelli.
    İlk fırsatta ben de yapıcam inşAllah..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. TEBRİİİKLERRRR.. SEVGİLİ BEHİYE UZUUUN ARADAN SONRA TEKRAR VE YENİDEN MERHABALAR.. BİR UĞRAYAYIP ARKADAŞIMIN HAL- HATIRINI SORAYIM, UNUTULAN BENİ HATIRLATAYIM DEDİM :) NEGÜZEL BİR HABER..TEBRİK EDİYOR VE BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.. VE TABİİKİ ELLERİNEEMEĞİNE VE FİKRİNE SAĞLIK DEMEYİDE UNUTMUYORUM..TEKRAR YENİ GÜZELLİKLERDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE İÇTEN SEVGİLER..ESKİ DOST AZUMUTFAK'TAN ATİKE..(ŞİMDİKİ LEZZETCAFE OLUR KENDİİ :p )

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim.ellerinize sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor.Tebrik ederim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık.
    teprikler canım:)))

    YanıtlaSil
  7. Benim için çok güzel bir sürpriz oldu canım:)

    İsmini gördüğümde çoook mutlu oldum,

    daha nice başarıların mutlulukların olsun

    Çok öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  8. ellerinize saglik ve
    afiyet olsun
    surdan baktigimda çok lezziz
    gorunuyor :) belçikaya sicak sicak
    gonderseniz harika olur :)
    bende sizi seve seve beklerim
    bloguma :)yeni cupcaklerime
    bir goz atin :p

    bisous
    bisous

    www.fraise-framboise.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. çok çok teşekkürler :) sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Blogunuzu yeni buldum ve tek kelime ba-yıl-dım! Ellerinize emeğinize sağlık. Güzel tariflerinizin devamını bekleriz. :)

    YanıtlaSil