9 Nisan 2012 Pazartesi

Yağmur Mina yı Beklerken :)


Geriye sayım başladı , Nisan sonu Allah nasip ederse Mina' mıza kavuşacağız.O yüzden tatlı bir telaş başladı evimizde..

Geçen haftalarda ailecek pembeli bir sofra hazırladık.


































Herkes gelirken bir lezzet getirince bana sadece tatlılar kaldı :)


































Kuplarda yalancı tavukgöğsü,üzerine de çilekli puding hazırladım ..

Marmelatlı kurabiye tarifini ekleyeceğim..


































Cupcakeler aslında mozaik pasta :) Hazırladığım mozaik pasta yı cupcake kağıtlarına paylaştırdım,üzerini de krem şanti ile süsledim.

Marshmallowların yarısını erittiğim bitter çikolata ile kapladım..Çocuklar için çok güzel bir alternatif..

Şimdilik bu kadar :) Güzel bir hafta geçirmeniz dileği ile..

11 yorum:

  1. Herşey harika.. yaptığınız sütlü tatlının görüntüsüne bittim bir tatlı bu kadar zarif görünemezdi :) hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah Yağmur Mina'yı... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. sabah sabah nasıl iştahımı açtın anlatamam! Hele de ofis ortamında, yapılır mı bu yaa :(

    Marmelatlı kurabiyenin tarifini derhal eklemelisin bence de :) Hepinizin ellerine saglık valla nefis görünüyor her şey..

    Mina bebeğe Sağlıkla sıhhatle kavuşmanız dileğiyle..:)

    YanıtlaSil
  3. Behiyecigim...masallah...masallah ...41 kere masallah...öncelikle sana rakadasim. Hamilelik cok yakismis. Biliyormusun eger bir kizim olsaydi yillardir tek isim vardi aklimda, MINA... nasip olmadi ama bak nasip arkadasimin kizinaymis. Ayrica cok sevindim inan. Tüm kareler ayri bir güzel. BAkmaya doyamadim. Allah hayirlisiyla, saglikla Mina´ya kavusmayi nasip etsin insallah... Haziranda geldigimde tanisip koklarim artik kücük hanimi :))) sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  4. bebişini hayırlısıyla kucağına alırsın inşalah canım
    herşey çok güzel görünüyor emeği geçenlerin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok şık , çok cici bir sofra olmuş.Tavuk göğsü süper görünüyor.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Behiye Allah hayırla, sağlıkla kızına kavuştursun inş.
    Emeği geçenlerin de ellerine sağlık, çok güzel görünüyor... sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bebisini hayirlisiyla kucagina almani diliyorum canim tarifler biribirinden nefis ellerine emeklerine saglik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel bir sofra olmuş hayırlısıyla, sağlıkla mutlulukla kucağınıza almanız dileklerimle...

    YanıtlaSil
  9. o marshmallowlaın hepsını yıyebılırım!
    bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım. benımkıne de beklerım.Sevgıler...:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor. Dudaklarımı yaladım resmen :D

    YanıtlaSil
  11. Allah sağlık, sıhhat uzun ömürler nasip etsin minik yavrularına.

    Sen de arayı uzatma artık blogun çok sahipsiz kaldı. Özlettin kendini, sevgiler...

    YanıtlaSil