1 Aralık 2011 Perşembe

Siemens İle Keyifli Bir Akşam

Geçtiğimiz hafta Capitol Ogilvy P.R sevgili Duygu Hanım'ın daveti ile çok güzel bir workshop ve keyifli bir akşam yemeğine katıldım.
EKS Mutfak Akademisi 'nde düzenlenen bu etkinlikte Siemens ev aletlerinin teppan yaki ve indüksiyon ocak gibi yenilikçi teknolojileri ile tanıştık.Bu teknolojileri kullanarak da değerli Şef Eyüp Kemal Sevinç ile birlikte yeni yıla özel bir mönü hazırladık.

..Narenciye soslu bahçe salatası
..Buğdaylı ve mısırlı kaygana 
..Nar ekşili ve limonlu piliç but 
..Kuru meyveli pirinç pilavı
..Yıldız anasonlu irmik helvası

Tariflerin hepsi de birbirinden güzel,yakın zamanda özellikle piliç but tarifini tekrar deneyip yayınlayacağım.

Bu keyifli akşam yemeği ve öğretici mutfak deneyimi için Siemens 'e ve Eks Mutfak Akademisi' ne çok teşekkür ediyorum..

8 yorum:

  1. Behiye'cim gerçekten çok keyifli bir akşamdı, seninle olmakta ayrıca bi keyifliydi..Ayrıca fotolarda çok güzel çıkmışsın söylemeden geçemeyeceğim :)

    Bu arada bebiş kız mış :) çok sevindim canım sağlıklı sıhhatli kızını kucağına alman dileğiyle:)

    çok öpüyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Behiye'cim gerçekten çok keyifli bir akşamdı, seninle olmakta ayrıca bi keyifliydi..Ayrıca fotolarda çok güzel çıkmışsın söylemeden geçemeyeceğim :)

    Bu arada bebiş kız mış :) çok sevindim canım sağlıklı sıhhatli kızını kucağına alman dileğiyle:)

    çok öpüyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten hem lezzetli hem keyifliydi.Behiyecim seni görmek de çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  4. Canım,tatlım,balım benim gibi bir partnerin olduğu için eminim pişmansındır :))) pilav çok yağlı olmuştu :))

    Harika bir akşam gerçirdim,çok güldüm çok eğlendim... Peşini bir sonraki etkinliklerde de asla bırakmam :))

    Kocaman öpüyorum...

    pelin

    YanıtlaSil
  5. Hem eğlenceli, hem de çok öğretici geçiyor böyle etkinlikler. İnşallah birinde karşılaşır, tanışırız da Behiye'ciğim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Herşeyin gönlünce olduğu sağlıklı, mutlu, çikolata kokulu bir yıl diliyorum. İyi seneler:)

    YanıtlaSil
  7. Yaptığınız Blog Gerçekten Çok Başarılı Günde 2-3 saat internet
    kullanabilenler İş Arkadaşına İhtiyacımız Var.

    İleri Düzey İnternet bilgisi olmasına gerek yok. Eğitim verilecektir.
    Ayda 500-1500 TL Maaş.

    http://www.kazanc.severiz.biz/

    YanıtlaSil
  8. kalıtelı blok işte boyle olur cok sevıyorum buraya gelmeyı doyumsuz lezzetlerı ve güzel resımleri

    YanıtlaSil