31 Temmuz 2010 Cumartesi

Algida Dondurmalarının Büyülü Dünyası

Excel Danışmanlıktan Sevgili Aylin'imin daveti ile Algida Dondurmalarının büyülü dünyasını keşfetmek için, Algida Çorlu Fabrikasına gittik..Daha Çorlu'ya giderken otobüste yaşadığımız neşeli saatler,günün çok güzel geçeceğinin sinyallerini veriyordu..



Öncelikle Algida dondurmaları,fabrika ve üretim hakkında kısa bir anlatım dinledikten sonra,hijyen kurallarına uygun bir şekilde hazırlandık..En son teknoloji ile donatılmış ve aşırı steril bir fabrikanın içine doğru ilerledik..Vee işte o an , daha ilk girişte vurulduk bu büyüye :) daha yeni hazırlanmış magnumlar yanımızda ilerliyor..Biraz daha gidiyoruz maraş usulü dondurma,sonra tazecik külahlar,kornetler..Rüya gibi..



Daha otobüste başlayan ilginiz ve düşündüğünüz her güzel detay için , tatlı mı tatlı fabrika gezisi için ,
yeni ürettiğiniz ve piyasaya çıkacak olan yeni güzelliğiniz frambuazlı pastayı ve  fabrikada  üretim halindeki tazecik dondurmalarınızı tattırdığınız için ,
gezi sonrası fabrikanın bahçesinde hazırladığınız güzel piknik ve lezzetli yemekler için ,
tatlı diliniz güleryüzünüz  ve profosyonelliğiniz için , daha sayayımmı ??
yook yok saymakla bitmez :)

Teşekkürler Algida ~ Teşekkürler Aylin

11 yorum:

  1. istanbul dışında oldugum için kaçırdıgım harika bır etkınlık olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba gülüm!
    Maşallah,ne kadar güzel / leziz bir etkinlik :)
    Orada olmayı can-ı gönülden dilerdim.
    Şu pastalara bayılıyorum zaten.
    Yüreğinize sağlık ..
    Muhabbetle

    YanıtlaSil
  3. Merhablar arkadasim, Türkiyede cok güzel etkinlikler ve calismalar oluyor, bunlara katilmaniz ve bizlerle paylasmanizda harika.
    Bloglar araciligi ile firmalar kendilerini daha iyi reklam yapiyorlar bence ve güzelde oluyor sanirsam.
    Selamlar....

    YanıtlaSil
  4. Nefis bir etkinlik olmuş keyfiniz bol olsun Behiyeciğim sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel geçtiğinden eminim..Yüzlerinizdeki gülümsemeden belli :)

    YanıtlaSil
  6. Çok keyifli bir gezi olmuş belli Algida yine misafirperverliğini göstermiş..bir daha ki sefere beraber oluruz inş sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. bende gezmıstım unv de süy dersımızın teknık gezısı olarak bu fabrıkayı...ahh magnumlar kornetler.. superdı...
    guzel bır gun gecırmenıze sevındım...

    YanıtlaSil
  8. boll dondurmalı harika bir gün geçirmişsiniz ne güzel:)

    YanıtlaSil
  9. Ben malesef katılamadım,bir dahaki sefere inşallah;)

    YanıtlaSil
  10. Canım gerçekten rüya gibi bir gündü:) Seni tekrar görebilmek de ayrı bir keyifti;) Ancak Pazar günü gözlerim yollarda kaldı, hayırdır?
    Öptüm canım;)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir gündü.Seni tanıdığım için ayrıca güzeldi :) Görüşmek üzere canım.sevgiler :)

    YanıtlaSil