18 Mayıs 2010 Salı

Bonibonlu Pasta


Oğluşun doğumgünü hazırlıkları başladı ,bana kolay gelsin :)) Geçen sene de kutlayamamıştık.Bu sene hem anaokulunda,hem de dostlar arasında birşeyler düşünüyoruz. Haftaya güzel ve telaşlı günler var..
Bu Bonibonlu pastayı Burada gördüğümden beri Arda Kaan'nın doğumgününe yapma fikri aklımdaydı. Ama bonibon,çikolata,bir de pasta.. Acaba çok mu ağır olur düşüncesiyle,doğumgününden önce bir deneme yaptık :)

İstediğiniz bir pastayı hazırlıyorsunuz,üzerine bol bonibon ve yanlarına çikolata (ben gofret dizdim)diziyorsunuz..Kolay ama çok güzel,renkli bir görüntü oluşuyor.Çocuklar için de çok eğlenceli...

Tadına gelince; bize göre pastayı bonibonlu yediğiniz zaman biraz tatlı oluyor.pastanın tadını da pek alamıyorsunuz.Zaten Arda Kaan daha pasta kesilmeden gofret ve bonibonları yemeye başlayınca bir de pastayı yiyemedi . biz ise pastayı tek başına yemek istediğimiz için bonibonları ve gofretleri tabakta bıraktık..

Ben bir daha böyle bir pasta tasarımında ; içini pasta olarak değil de ,güzel kakaolu bir kek hazırlamayı düşünüyorum.kekin üzerine çok hafif bir krema ,bonibonlar ve çikolatalar ...

Sevgiler..

26 yorum:

  1. mutlu yıllar arda kaana. bende oğlum ardanın doğum günü için http://orecem.blogspot.com/2010/02/oglusumun-pastasi.html benzer bu pastayı yapmıştım. aynen görüntüsü çok güzel ama yerken biraz iç bayıyor.

    YanıtlaSil
  2. nefisss görünüyor! çocukların bayılacagı bir süsleme.. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Behiyecim pastanın görüntüsü muhteşem ama dediğin gibi biraz ağır olabilir çok fazla lezzet karışınca tad duyusu biraz şaşıyor.Oğluşa şimdiden sağlıklı çok ama çok güzel uzun ömürler diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bonibon pasta süper bayıldım ya :)

    YanıtlaSil
  5. canm ardakaana, sevdikleriyle beraber nice sağlıklı, başarılı, mutlu, huzurlu seneler diliyorum..
    bu pasta tasarımını bir iki yerde rastladım ve bayıldım. demek görüntüsü kadar yemesi güzel olmuyor ha :) ellerine sağlık arkadaşım, laf aramızda ben ağır mağır güzel olan herşeyi yerim :))
    içten sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Behiyeciğim, Arda Kaan'a mutlu yıllar dilerim. Sağlıklı, mutlu ve ailesiyle nice mutlu yıllara. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Seninki çok daha güzel olmuş behiyecim. oğluşun da yeni yaşı kutlu olsun . süper. bende kızımın doğum günü için bu pastayı deneyeceğim. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Oğlunun yeni yaşı kutlu olsun. Nice nice hep beraber sağlıklı yıllarınız olsun inşallah. Pasta süper görünüyor. Benim çok hoşuma gitti. Ellerine sağlık canım:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık pasta harika.
    Yakışıklı paşaya sağlıklı,huzurlu,
    başarı ve mutluluk dolu güzel bir ömür dilerim öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. Kaana mutlu yıllar Behiyeciğim ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Ay ne kadar renkli cok tatli olmus gercekten. Evet yemesi biraz zahmetli olabilir ama cocuklar bayilir böyle pastalara. ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Behiye,Carte Dor'un etkinliğinde koşturmacadan sohbet etme fırsatı bulamamıştık.Bloğunu çok beğenerek izliyorum.Sade ve çok net görüntülerden,güzel tariflerden oluşuyor..Tebrik ediyorum.

    Sevgiler (:

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Behiye,
    Öncelikle tariflerini çok beğendiğimi söylemeliyim. Eline ve zamanına sağlık.
    Bu bonibon fikri çok güzel. Mutfak robotunda çok az öğütüp kırık kırık serpmeyi de deneyeceğim ben başka bir tarifte.
    Sevgiler
    Meriç

    YanıtlaSil
  14. ama görüntü süper!
    ne de olsa kaan süpürmüş bonibonları :)
    mutlu yıllar dilerim oğluna..

    YanıtlaSil
  15. Canım Arda Kaan'nın doğum günü kutlu olsun.. Nice mutlu senelere.. pastası bence şahane olmuş... görüntüsü çok ama çok güzel.. eline sağlık...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık renk renk çok güzel
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. ben bu pastayı çok sevdim :) hemen not bile aldım, yapılacak diye..evet yapımı basit gözüküyor ama çok renkli çok güzel...yaşasın haftaya çok güzel kareler görücez. şimdiden kolay gelsin canım...

    YanıtlaSil
  18. Şimdiden nice sağlıklı yıllara...


    Bende bir ödülün var, kabul edersen sevinirim...

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Arda Kaan´a nice mutlu yillar, o bonibonlar kadar renkli günler diliyorum Behiyecigim. Bu pastaya bende bayiliyorum...bence kurtarici ve cok sevimli bir pasta oluyor,ellerine saglik, sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  20. Behiye'cim bende bu bonbon pastayı daha önce görüp yapsam diye düşünüyordum. Yorumun çok işime yarayacak, hatta okurken hangi keki yapacağımı bile düşündüm.Yoksa dediğin gibi ğır kaçabilir. Acaba kekin arasına hafif bir meyveli krema nasıl olur ? bende bir deneyeyim bakalım :)
    Tiramisu yorumun için teşekkür ederim, senin tarifide merakla bekliyorum

    ellerine sağlık

    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  21. bonibonların renkleri çok canlı , oğlunuzun gözlerinin içi gülüyor belli ki çok mutlu ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için..

    YanıtlaSil
  23. MmMm:)
    Bu ne kadar güzel bir pasta,rengarenk,cıvıl cıvıl..
    Doğum günü prensine özel , anne yapımı olması da lezzetine lezzet,kıymetine kıymet katıyor.
    Ellerinize,gönlünüze sağlık!
    Küçüğümüze de hayırlı,uzun ömürler dilerim.Herşey gönlünce olsun..
    Sevgi ile

    YanıtlaSil
  24. Çok teşekkürler..amin hep beraber işallah :)

    YanıtlaSil
  25. Tatlım ben bu pastayı nasıl gözden kaçırdım:)
    Nefis ve süper bir öneri. Anaokulunda ki doğum günü partisi için pasta hazırlamak istiyorum. Tam çocuklara yönelik gerçekten. Bizim evdeki daha sade olacak senin de dediğin gibi.
    Çoooook teşekkür ederim canım...
    Önümüzdeki hafta yapacağım.
    Kocaman öpücükler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. bonibonla süslenen pastalar çok hoş görünüyor..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil