30 Ocak 2010 Cumartesi

Arşivden Bir Pasta..


Belli ki blog açmaya karar verdiğim zamanlarda yapmışım bu pastayı..Belli ki pastanın yarısı yenildikten sonra aklıma gelmiş fotoğrafını çekmek..

Pastamız frambuazlı;hazır pandispanya,ara kreması kakaolu pastacı kremasından oluştu.Üzerini kremşanti ile kaplayıp; kakao,çikolata kırıntıları ve fıstıkla süsledim.

Kakaolu pastacı kreması için sizi,sonuçlarından çok memnun kaldığım bütün pastacı kremalarının birarada toplandığı bir dosyaya;Sevgili Müge'nin Krema Dosyası'na yönlendiriyorum..
                                                

7 yorum:

  1. Behiyeceğim, harika görünüyor. Hiç pasta yapmadım ben :( Senin pastalar bana "pasta yapmalısın" diye mesaj yolluyor :)) Çok öptüm canım. Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Ama bu haksızlık, şimdi bu iştah açıcı pastayı görüp nasıl bekleyeceğim ben, bu saatte kalkıp yapamam. Yapsam da bunun kadar güzel olur mu bilemem, ne olacak şimdi?????!!!!!!
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Pastaya bayıldım, hemen bir solukta diğer pasta tariflerinizide gözden geçirdim.Çok beğendim.

    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bengü;diğer tariflerine bakınca,pastalarının da çok güzel olacağına eminim..

    YanıtlaSil
  5. Casminella;tşkler çook tatlısın:)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Zehra;
    Sizden bu cümleleri duymak çok güzel..tşklerr

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık çok güzel görünüyor,yanlız mügenin krema dosyasına ulaşılamıyor,lütfen denermisiniz?

    YanıtlaSil