3 Aralık 2009 Perşembe

Fındıklı Kakaolu Muffin


Fındık aroması ve kakao bir arada .. Bu yumuşacık lezzetli muffinleri  Sinangil  fındık aromalı kekunu ile hazırladım..

Malzemeler


  • 3 yumurta

  • 1,5 su bardağı toz şeker

  • 1 su bardağı süt

  • 1/2 su bardağı sıvı yağ

  • 1/2 su bardağı fındık içi

  • 3 çorba kaşığı kakao

  • 2-3 su bardağı Sinangil fındık aromalı kekunu

Yapılışı ;

  1. Yumurta ve şekeri çırpın. Daha sonra içine sütü ve sıvıyağı da ekleyin.
  2. Kakaoyu ve kekununuda eleyerek ekleyin ve karıştırın.

  3. En son fındık içinide (fındıkları çok az rondodan geçirdim) karışıma kattıktan sonra muffin kağıtlarınıza paylaştırıp önceden ısıtılmış fırında keke batıracağımız kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirin.

      Afiyet olsun :)

7 yorum:

  1. Kekunun yerine normal un kullansam ve kabartma tozu eklesem olurmu?

    YanıtlaSil
  2. olur tabi ki :)istersen diğer kakaolu muffin tarifinede bakabilirsin ölçüler aynı kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık.. bu gün pişti olmuşuk:) bende de fındıklı top kek var..bir dahaki denememde bende kakao eklemeyi düşünüyorum..ayrıca fotoğraflarınız harika...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ellerinize saglık bu tarif normal unlada yapılırmı

    YanıtlaSil
  5. tşkler fatma hanım :)isterseniz diğer kakaolu muffin tarifinede bakabilirsiniz ölçüler aynı kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  6. CANIM MERHABA..BLOGUMA YAPTIĞIN GÜZEL ZİYARETİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..İYKİ GELMİŞSİN SENİ TANIMAMA VESİLE OLDU..BENDE SENİ TAKİBE ALIYORUM CANIM..KEKLER HARİKA GÖZÜKÜYOR..BİR DE ESKİ TARİFLERİNDEN ÜZERİNDE UĞUR BÖCEKLERİ OLAN PASTANA BAYILDIM..KZIMA DOĞUM GÜNÜNDE YAPMAYI HAYAL ETTİĞİM GİBİ..UĞUR BÖCEĞİNE BAYILIYOR:)ANTALYAYA UĞRADIĞINIZDA BANA DA BEKLERİM:)SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  7. ellerınıze saglık harıka görünüyorlar en yakın zamanda deneyecegim...

    YanıtlaSil