13 Eylül 2009 Pazar

Merhaba İlk Tarif İlk Heyecan..Kakaolu Muffin



Sürekli uyguladığım beni hiç üzmeyen;pratik,lezzetli bir tarif..

Malzemeler;
  • 3 yumurta
  • 1,5 su bardağı toz şeker
  • 1su bardağı süt
  • 1/2 su bardağı sıvıyağ
  • 3 çorba kaşığı kakao
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2-3 su bardağı un
Yapılışı;
Öncelikle yumurta ve şekeri;şeker eriyinceye kadar çırpalım.Daha sonra içine sütü,zeytinyağınıda ekleyip çok az daha çırpalım.Kakaoyu,vanilyayı,kabartma tozunu,elenmiş unu da (unu kıvama göre azar azar ekleyin) ekliyelim.Muffin kağıtlarımıza paylaştıralım.(ben 3/1 ini doldurdum.daha fazla kabarmasını isterseniz yarısına kadar doldurabilirsiniz)Önceden ısıtılmış 160 derecelik fırında keke batıracağımız kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirelim.Afiyet olsun..

3 yorum:

  1. Merhaba, blog alemine hosgeldin ile baslamak istiyorum. Tariflerini bir bir inceledim cok hosuma gitti. Yani kesfettim blogunuzu. Sizi takibe aliyorum:) Hollandadan sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bende şimdi inceledim..bende takibe alıyorum...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. behiye hanım mrb ellerinize sağlık hepsi süper kakaolu muffin denedik bugün fakat çok kuru oldu nedeni nedir acaba yalnız 3su bardağı un kullandık ondan olabilirmi diye sormak istedim...

    YanıtlaSil